Co je virtuální sídlo?

Podle ustanovení § 429 občanského zákoníku je sídlo společnosti definováno jako adresa zapsaná ve veřejném rejstříku. Virtuální sídlo, někdy také označované jako virtuální kancelář, je služba, při níž poskytovatel virtuálního sídla za poplatek pronajímá právnické osobě adresu, za účelem jejího zápisu do obchodního rejstříku jako sídla této právnické osoby. 

K pronájmu virtuální kanceláře získáte kromě adresy a sídla firmy následující služby

Změna sídla společnosti v obchodním rejstříku

Je jedno, kde máte dosavadní sídlo, pomůžeme Vám se změnou a s přepsáním sídla.

Správa a evidence pošty

Doporučujeme našim klientům zřízení dosílky všech poštovních služeb na adresu dle vlastního výběru. Tuto službu si můžete aktivovat na České poště. Výhodou je, že veškeré doporučené dopisy i dopisy do vlastních rukou dostanete přímo na kontaktní adresu nebo na místní poštu. Klientům, kteří nemají o dosílku zájem, je možné zajistit přebírání a přeposílání pošty přímo nebo její skenování a zasílání emailem, to vše v rámci služby virtuální kanceláře. Samozřejmostí je možnost vyzvednutí doručené pošty u nás v kanceláři po předchozím sjednání termínu.

Poskytnutí sídla nejrychleji

Poskytneme sídlo pro Vaši společnost v rekordním čase. Potřebujete poskytnout sídlo ještě dnes? Pro nás to není problém. Kontaktujte nás a domluvte si nejbližší možný termín podpisu smlouvy o poskytnutí sídla.

Úspory při poskytnutí sídla

Ušetřete nemalé prostředky na pronájmu a provozu vlastní kanceláře v Praze. Poskytnutí sídla Vaší společnosti v naší nemovitosti je levné a rychlé. Podnikat pak můžete klidně z domova.

Kde bude vaše nové sídlo společnosti?

Poskytnutí sídla je na prestižní adrese území Prahy 10, 7 a 1 (Žirovnická 3133/6, Jankovcova 1535/2a, Příčná 1892/4). A to za opravdu nízkou cenu poskytnutí sídla.

Jak zřídit virtuální sídlo?

1. Pro uzavření smlouvy nám sdělte:

  • název a IČO společnosti (u OSVČ jméno, příjmení), kterou u nás chcete umístit.
  • kdo ze statutárních zástupců bude podepisovat smlouvu (je-li jich oprávněných více)
    frekvenci plateb.  
  • Korespondenční adresu, mail, telefon.

2. Na základě těchto údajů Vám připravíme smlouvu a pro potřeby zápisu sídla do OR souhlas s umístěním sídla a výpis z katastru nemovitostí.

3. Při podpisu smlouvy je třeba uhradit nájemné za 1 rok, 2 roky, 3 roky, nebo 4 roky.

4. Nemáte-li možnost dostavit se k nám k podpisu a úhradě první platby osobně, pošleme Vám smlouvy k podpisu a fakturu poštou. Platbu můžete provést i bankovním převodem. Jakmile budeme mít podepsanou smlouvu zpátky a platba bude připsána na našem účtu, zašleme Vám souhlas s umístěním sídla a výpis z katastru nemovitostí na uvedenou korespondenční adresu. Pro urychlení lze zasílat souhlas s umístěním sídla i na dobírku, pak jej obdržíte druhý den poštou.

5. Smlouvu si založíte (je pro Vás), ověřený souhlas odevzdáte spolu s ohlášením místa podnikání na Živnostenský úřad u OSVČ nebo u firem na obchodním rejstříku (pravděpodobně tedy předáte notáři, který Vám dělá návrh pro vklad).

Garance nejnižší ceny vašeho nového firemního sídla!

  • Pokud najdete poskytovatele virtuálních kanceláří s nižší cenou, informujte nás o tom. My situaci ověříme a pokud bude skutečně cena nabízená konkurencí nižší, tak Vám nabídneme lepší – výhodnější – nabídku.
  • Musí se jednat o stejný druh služby (tj. založený na stejných parametrech), služba musí být ve stejné kvalitě, v obdobném či shodném provedení, musí být u společnosti mající zveřejněné IČ s názvem dle obchodního nebo živnostenského rejstříku.
  • Do ceny služby musí být započteny i veškeré související poplatky (jednorázové, poplatky za služby, atd.).
  • Jsme profesionálové, snažíme se vždy nabídnout a zajistit nejlepší podmínky.